2017/03/29

植牙/種牙經驗+牙醫推介(含價格)

想知澳門牙醫邊個好?

我今次係想植牙+拔智慧齒,朋友推薦咗幾間,包括:高士德牙科、仁康、博碩。
但去博碩檢查(收費100)完發覺唔洗剥隻智慧牙,哈哈!
咁種一隻牙要幾錢呢?大概2萬-3萬左右。
雖然收費係唔平,但我相信價格同質量係成正比嘅。
價錢貴少少但服務好,做出嚟冇手尾跟先最重要!

我有個朋友喺拱北植牙唔成功,最後要上去拆返落嚟。
亦有朋友去大陸(廣州/深圳)嘅醫院植,搵D好有經驗嘅老醫生整,效果非常滿意。
而且收費比澳門平好多(起碼一半以上),只係要去大陸要花時間同比較麻煩。

講返植牙,我係喺高士德博碩牙科醫療中心搵黃永平醫生整的。
因為近我屋企同埋問過幾間佢最平(一隻2萬)。
整前要照咗3D X光片先(收費500左右),決定做之後再俾訂金同約時間。
我就因為骨頭條件(高度或寬度唔夠),所以要補骨粉,意味我要植牙前做多一個小手術。(導引骨再生術,收費1萬)
雖然話係小手術,但因為同植牙一齊做,打咗麻醉針之後其實都冇感覺。
成個過程都係聽住D機器聲,睇住牙醫同護士努力,大概個半鐘左右就完成。
大約十日後再返去拆線。

等三個月後,要返去印牙模,假牙製作大概要一個星期,最後再裝上就完成啦!

以下係博碩嘅資料,大家有興趣可以打去了解下。(接電話嘅姐姐比較串@@,當然醫生就好好人啦)
博碩牙科醫療中心
Master Dental Health Center
地址: 澳門連勝馬路111A號定安大廈地下
電話: 28800800

分享完畢!大家有咩問題可以留言問我😉

7 則留言:

  1. 你好! 我之前都去咗博碩牙科醫療中心剝牙 而家嚟緊我都要植牙, 咁跟你個Post日期你植牙都差唔多一年啦,我想問一下,到今時今日 你隻假牙嘅情況係點呢? 我都知佢哋好專業 但係講到植牙一定要搵一個好嘅牙醫 請問手工做得好嗎?牙齒材料OK嗎?總共付多少錢呢?你可以回复我email rll0226@gmail.com Thank You!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello~我總共用咗澳門幣30500蚊,包括植牙前照嘅3D X光$500+補骨粉$10000+植牙$20000

      暫時都冇咩問題,隻假牙望落好真,外表同其他牙一樣.材料我唔係好識,但聽醫生講隻假牙係堅固過D真牙.佢地D儀器好新,感覺都幾先進
      至於手工我都幾滿意,隻假牙同周圍嘅牙配合得好好.唔會有唔舒服. 假牙同前後牙之間嘅牙縫係啱啱好嘅 (入到牙線,平時食嘢唔會攝嘢), 只係我拖咗太耐先整,剝牙後前面隻牙有D向後移位,雖然裝咗假牙後係有推前少少,但假牙前面2隻牙之間嘅牙縫終始比其他牙縫大 :(
      大概就係咁啦.你可以去照咗X光先(要500蚊),醫生會解釋你知要點整同要幾多錢,了解清楚再決定吧~
      祝你一切順利!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 請問杜牙齦加牙套幾錢?

    回覆刪除
  4. 我做嘅系種牙,杜牙根價錢就唔系好清楚,可以call醫院電話咨詢下:85365585927

    回覆刪除
  5. 請問老人成口套假牙要幾錢?
    邊個牙醫好又收費合理?

    回覆刪除
  6. 我們經歷好似,我都去過高士德、仁康、葉康睇過,講真覺得宜家澳門牙醫質素都好高,儀器睇住亦都幾先進。但收費又確實貴,當時去以上幾家check咗,植牙加埋牙套都普遍要$20000至$30000。

    過珠海係平好多,但可能係大陸監管問題?感覺水平都參差不齊,唔似得係澳門睇牙可以咁放心,同埋要過關都好麻煩。

    但受迫於生活壓力,我後尾都係選擇到拱北植牙。有提前做足功課,對比過好多家,最終係揀定拱北間叫維港嘅牙科植咗大牙,一共係5800人仔,到宜家感覺都ok

    回覆刪除